Elektronická schránka

Správa elektronickej (dátovej) schránky

Štát automaticky aktivoval elektronickú schránku právnickým osobám zapísaným v obchodnom registri od 01.07.2017. 

Z našich skúsenosti elektronické doručovanie využívajú najmä súdy, zdravotné poisťovne či súdny exekútori využívajú elektronickú schránku na doručovanie úradných písomnosti.

Využite našu službu Správa elektronickej (dátovej) schránky a získajte tieto výhody :

nemusíte si vybavovať nový občiansky preukaz s elektronickým čipom,
nemusíte žiadať o BOK kód a čítačku
nemusíte inštalovať potrebný software na PC alebo notebook 
nemusíte aktivovať elektronickú schránku
nemusíte sa prihlasovať cez občiansky preukaz do elektronickej schránky

Správa elektronickej (dátovej) schránky

Naša spoločnosť zabezpečí prijímanie správ do Vašej elektronickej schránky a ich následne preposielanie.

Cena poskytnutej služby pozostáva z dvoch položiek:

A K T U Á L N A   A K C I A

a) aktivačný poplatok 20,- EUR

b) mesačný poplatok 8,- EUR/96,- EUR  6,- EUR/ 72,- EUR 1-ročné fakturačné obdobie

Mesačný poplatok sa hradí za 12 mesiacov dopredu.

Objednajte si správu elektronickej schránky teraz za 72 EUR ročne a ušetríte 44 EUR.

POZOR!

AKCIA PLATÍ LEN DO 30.04.2018

Službu objednáte na emaily info@americkysen.sk alebo na mobil 0948 121 600

Comments are closed.